Як кава допомагає схуднути

Американські та іспанські вчені довели користь кави в боротьбі з ожирінням. Вони стверджують, що кофеїн, який міститься в напої, здатний компенсувати негативний вплив неправильного харчування, оскільки уповільнює відкладення ліпідів і знижує рівень тригліцеридів. Висновки їхнього дослідження були опубліковані в Journal of Functional Foods.

«У дослідженні на щурах учені Іллінойсського університету виявили, що кофеїн обмежує збільшення ваги і вироблення холестерину, незважаючи на дієту з високим вмістом жирів і цукру», - йдеться в прес-релізі.

Фахівці помітили, що щури, протягом чотирьох тижнів отримували кофеїн з мате і набрали на 16 відсотків менше маси маси тіла і на 22 відсотки менше жиру в порівнянні з гризунами, в раціоні яких не було кофеїну. Згідно з умовами експерименту, раціон щурів на 40 відсотків складався з жирів, на 45 відсотків - з вуглеводів і на 15 відсотків - з білків.

Згідно з дослідженням, кількість кофеїну в одній порції мате коливається в межах 65-130 міліграмів в порівнянні з 30-300 миллиграммами кофеїну в чашці кави, а добове споживання кофеїну гризунами було еквівалентно чотирьом чашкам кави для людини.

Вчені відзначають, що аналогічний результат можна отримати, замінивши мате синтетичним кофеїном або звичайною кавою. Фахівці впевнені, що результати їх дослідження виявляться корисними для профілактики і боротьби із зайвою масою тіла у людей.

Подписывайтесь на телеграм-канал foodandmood! И о свежих рецептах, советах, лайфхаках узнаете первыми!

Нагадаємо, раніше ми розповідали про унікальну лавандову каву та про новий стартап, який видаляє кофеїн з кави