Де можна пожарити крильця: Укрзалізниця поділилася дивними запитаннями

"За рік ми отримуємо приблизно 410 тисяч дзвінків до контакт-центру і ще втричі більше запитів до інформаційних віконець, столу довідок та сервісних центрів" - повідомила на своїй Фейсбук-сторінці Укрзалізниця. Але запевнила, що не буде роказувати про нудну статистику, а навпаки - поділилася найбільш кумедними запитаннями. З повним збереженням авторської стилістики. 

ТОП-5 кумедних питань до Укрзалізниці:

Де у вас можна вставити собачку?

Чи можна у вас вибанятися?

Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?

Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?

Де у вас можна пожарити крильця? У мене з собою.

А в кінці було розміщено прохання до фоловерів проголосувати за найбільш геніальне питання в коментарях.

Натомість в коментарях утворилося щось на манер філіалу контакт-центру, дописувачі залишали свої власні запитання до Укралізниці. І інколи - досить слушні.

Так, Liudmyla Suprunovska підняла питання щодо аптечки, яка наразі є тільки у начальника вагону: "Через байдужість водія маршрутки у Львові я впала, рука в крові. Заходжу в вагон, прошу допомоги. В аптечці лише гумовий джгут. Обійшов провідник сусідні вагони, ні вати, ні зеленки. Відкорковує нову пляшку горілки та промиває мені рану. Провідник допоміг мені більше, ніж міг. Якби це був поодинокий випадок, я б і прізвище працівника назвала. Але проблема з аптечками - ПО ВСІЙ УКРАЇНІ. Тепер ви зробили "вихід" - аптечка лише в начальника вагону. Ніхто з пасажирів любої країни не думає, що йому обов'язково стане погано в дорозі. Елементарні - вата, йод, нашатир, валідол тощо - мають бути під руками. Людський стан здоров'я не буде чекати, поки принесуть нашатир від єдиної аптечки в потязі. З тих величезних витрат, які робить УЗ, кошти для аптечок - копійки. Тим більше, що кількість потягів можна буде скоро на пальцях рук порахувати. За це УЗ велике "дякую" (я 30 років постійно їжджу до Львова). І не ви мені, а я вам розповім, скільки курсувало потягів тоді, і скільки - тепер".

А Iryna Korolchuk поскаржилася на випадки негуманного ставлення до людей: "А не питали, як може камера схову знаходитися в підвальному приміщенні без ліфта чи хоча б ескалатора?  Я вже мовчу про такі ж спуски до перонів  Для здорової людини це не завжди зручно і легко, а є ж люди на милицях, на візках, є з маленькими дітьми... Та й яка різниця чи може людина, чи ні - це дикунство, щоб центральний вокзал столиці в 21 столітті мав ті ж можливості, що в довоєнні часи. Не питають на гарячій лінії, коли дійде цивілізація і відповідний рівень надання послуг без «дєвушка» і «куда по помитому» ?

Треба зазначити, що майже кожному коментаторові відповів представник Укрзалізниці. І, маємо надію, що у потоці кумедних питань не загубляться й насправді важливі. 

Фото: Фейсбук-сторінка Укрзалізниці.   Давайте  дружитиь!

Нагадаємо, раніше ми розказували, що іноземці думають про український борщ, а також радили, як фотографувати свою їжу так, щоб друзі лайкали ці фото