Вчені виявили фактор, який продовжує життя майже на 10 років

Фото: www.istockphoto.com

Вже не секрет, що довго жити допомагають фізична активність, правильне харчування та відмова від шкідливих звичок. Але вивчаючи питання довголіття, дослідники виявили ще одну важливу умову, здатну продовжити життя на 10 років. Про це повідомляє cursorinfo.co.il

Дослідникам з Лондонської школи економіки вдалося зробити цікаве відкриття – важливим чинником довголіття людини виявилася - освіта!

Зрозуміло на життя та здоров'я також впливають спорт, правильне харчування та повноцінний сон. Проте все це вже давно відомо не лише вченим та лікарям, а й звичайним людям.

А ось вплив освіти став несподіваним фактором, здатним продовжити життя людини майже на 10 років.

Вчені виявили, що інтелектуально розвинені та високо освічені люди набагато частіше доживають до глибокої старості та проживають у середньому на 10 років довше, ніж ті, хто не мав освіти.

Читай также: Вчені розповіли, як їжа наодинці впливає на здоров'я

Вчені з Віденського університету підтвердили цей факт і зазначили, що саме освіта має на одному рівні з охороною здоров'я піклуватися про життя громадян.

Будьте здорові!