Чому крафтові "Наполеони" розлітаються по 100 кг. на день

 Якщо ви прагнете гарно почуватись та дбаєте про здоров’я рідних і близьких людей – обирайте натуральне, адже «ми є те, що ми їмо». У розділі UAMADE ми розповідаємо про свідомих виробників, натуральність та якість для яких – справа честі. Сьогодні про ідеальний «Наполеон» та іншу випічку ми говоримо з Юрком Вербилом, співзасновником ТМ “Від Юрка Вербила”.

- Як з'явилася ідея започаткувати виробництво власної випічки та з чого почали її реалізацію?

- До весни 2014-го року я працював у сфері ресторанного бізнесу, тому рецептури, які ми застосовуємо зараз, випрацьовувалися роками. Заклад, у якому я працював, знаходився у центрі міста, і у зв’язку з подіями на Майдані певним чином наступив переломний момент, у тому числі і для мене. Постало питання: що далі? От саме тоді й прийшов час для реалізації ідеї створення власного виробництва.

Все починалось з "Наполеону", оскільки це тістечко вже багато поколінь є одним з найпопулярніших десертів у нашій країні. Хоча, виробників зокрема "Наполеону" - дуже багато. В питанні заснування виробництва моїм однодумцем був товариш, з яким ми знайомі ще з часів студентства. Усвідомлюючи потужну конкуренцію, ми вирішили створити свій власний варіант, який був би максимально натуральним, якісним і смачним. Сформулювали ми свій лозунг так: “Якісний продукт за доступною ціною».

- Яким був старт проекту?

На початку травня 2014-го року ми у своїх друзів, які працювали в одному з Київських ресторанів, попросили кухню на нічний період, коли ресторан не працює, для своїх експериментів. Таким чином, я вночі виготовляв перші "Наполеони", а мій товариш-партнер вранці розвозив їх першим замовникам, а також займався пошуком нових клієнтів. Нашою головною метою було створити дійсно якісний продукт.

Звичайно, на той час, як і тепер, були і є якісні натуральні продукти, але за дуже високою, як на нашу суб’єктивну думку, ціною, або навпаки – дешеві, але дуже неякісні. Ми усвідомлювали, що обрана нами ніша є надзвичайно складною, але ж...

- У чому відмінність вашої продукції від тієї, яка продається у кондитерських відділах магазинів?

Читай также: Отчаянные домохозяйки: самые яркие рецепты сериала

- Вся наша продукція виготовляється виключно з натуральних інгредієнтів та під замовлення, тому ви можете бути впевнені в якості та свіжості. Для зручності споживача, ми застосовуємо фасування кількох форматів. Крім того, всі тортики порізані на порційні шматочки.

- Хто автор рецептури заварного крему та випічки?

- Автор, власне, я. Ідеальну рецептуру відточував і вдосконалював роками, доки не наважився відкрити власну справу. А що стосується заварного крему, то він, дійсно, особливий – абсолютно натуральний, дуже ніжний та приємний на смак, і при цьому – малокалорійний.

- Де ви готуєте та скільки людей у вашій команді?

- Виробництво знаходиться в м. Києві, в справі задіяні близько 16 чоловік, у залежності від сезону та інших факторів.

- Скільки кілограмів солодкої продукції виготовляєте в день, та що користується найбільшим попитом?

- В день ми виготовляємо до 100 кг продукції. Найбільшим попитом користується Наполеон ванільний, з якого ми й починали нашу діяльність.

- Як обираєте постачальників продуктів та слідкуєте за їх якістю?

- Безперечно,, цінова політика займає не останнє місце при виборі постачальника сировини. Однак першочерговим пріоритетом є гарантія якості. З боку постачальника – сертифікати якості. З нашого боку – контроль вхідної продукції (термін придатності не може перевищувати 20% від загального терміну зберігання). Разом з тим, існує практика виїзду на виробництво постачальника сировини особисто. В нашому виробництві ми частково застосовуємо сировину, що попередньо проходить термічну обробку, одна з яких є жовток курячий пастеризований та інші.

- Яким бачите розвиток своєї справи?

- Пріоритетними напрямками для розвитку нашого проекту є вихід на зовнішні ринки, автоматизація деяких виробничих процесів, створення нових виробничих потужностей по принципу франчайзингу.

Але найголовніший результат – ідеальний імідж торгової марки, як виробника продукції з беззаперечною якістю.

- Що побажаєте нашим читачам?

- Бажаємо успіхів та процвітання, ставити амбіційні цілі та досягати їх!

x
Для удобства пользования сайтом используются Cookies. Подробнее...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознакомлен(а) / OK