Так, не лякайтеся, на продуктовому ринку постійно відбуються зміни. То аграрії органічний цукор виробляти почнуть, то кухарі рецепт штучного меду розроблять.
А тепер от з полиць українських магазинів зникнуть коньяк та шампанське. Ну, не зовсім зникнуть - напої переіменують. Вітчизняних виробників цих алкогольних напоїв змусять придумати для них нову назву. Коньяк буде називатися "бренді", а шампанське офіційно стане "ігристим вином", або їм підшукають інші назви.
Причина нововведень прозаїчна - угода України з ЄС щодо зони вільної торгівлі. Зокрема Франція вимагає, щоб для найменування напоїв українського виробництва не використовували терміни "Коньяк" та "Шампанське", які походять від географічних назв її території.
Читай также: Самые интересные факты о шампанском
А як відомо, у Франції коньяком та шампанським мають право називатися тільки ті напої, що походять із міста Коньяк (Cognac) та провінції Шампань (Champagne) відповідно. А оскільки право виробника на авторство продукту - непорушне, то українським виноробам доведеться змінювати назву продукту.
Немолоко - новий продукт з'явиться для вегетаріанців
Людям, які свідомо відмовилися від тваринного молока, невдовзі запропонують новий рослинний замінник продукту. У продажу з'явиться "немолоко" для вегетаріанців. Виготовляти його будуть з гречаної та вівсяної круп. До складу гречаного «молока» 2,5% жиру увійшли: вода, мука гречана, олія соняшникова дезодорована, сіль, стабілізаційна система: карагенан. Строк придатності рослинного напою - 360 діб при температурі від 1°C до 25°C.
Виробники сподіваються, що новинка зацікавить також українських споживачів, які дотримуються здорового способу життя, люблять експериментувати та додавати у свій раціон нові корисні та здорові продукти.
Читай также: Яке воно - українське органічне молоко: 3 постулати
Над розробкою рецептури працювали фахівці української молочної компанії «Люстдорф». Продукт матиме назву «Ідеаль Немолоко».
Українському хамону бути!
Крафтовий хамон вироблятимуть на Львівщині. Новий продукт розширить асортимент сиров'ялених делікатесів під маркою «Василь.ко». Зараз у планах підприємця Василя Кота будівництво спеціальної камери для виготовлення сиров'яленого свиного окороку, бо для дозрівання хамону потрібний певний температурний режим та вологість.
Про те, як виготовляють крафтові м'ясні делікатеси цього бренду, Food&Mood уже писав. Тож коротко нагадаємо, що нині в асортименті «Василь.ко» вісім позицій:
Читай также: Кулинарные изыски этого лета, которым мы аплодируем, стоя
- класична в’ялена ковбаса без добавок,
- апельсинова – з додаванням іспанського апельсина та білого сухого вина,
- з пармезаном,
- із в’яленими оливками,
- з в’яленими томатами,
- шоколадна з фундуком і мигдалем,
- грибна та чорізо – ковбаска до пива.
Всі інгредієнти - натуральні. У складі ковбас м'ясо українських свиней, яких підприємець вирощує сам, карпатські білі гриби тощо. А от спеції, морську сіль, оливки, пармезан Василь Кот замовляє в Іспанії та Італії.
Зовсім скоро український хамон та немолоко для вегетаріанців з'являться у продажу.
Смакуйте українське!