Вогонь у серці – вогонь на язиці! Живі соуси від Вогняр!

Закінчилося бабине літо і густі сірі хмари затягли сонечко.  Осінні вітри дують все сильніше, безжалісно зриваючи пожовкле листя, без якого все навколо виглядає ще похмурішим. Осінь. Дні короткі, холодні, сирі і сумні. Важко прокидатися і ще важче вилазити з-під тепленької ковдри.  Хочеться просто спати… вдома і на роботі, вдень і вночі…  

СТОП! Саме зараз, коли голова не кипить від спеки і немає спокуси поїхати на море – час працювати – проявляти активність і ініціативу! Сьогодні ми поговоримо про продукт, який здатен зарядити вас енергією будь-якої пори року! Ви здивуєтесь самі і вразите оточуючих своєю енергійністю і бадьорістю, неймовірною працездатністю і невтомністю, заповзятливістю і винахідливістю!

Ні, це не шкідливий енергетик з убійною дозою кофеїну в жерстяній баночці. Навпаки, герой нашої історії володіє чудовими властивостями: прискорює обмін речовин, полегшує переварювання «важкої» їжі, позитивно впливає на серцево-судинну систему, знижує рівень «поганого» холестерину і рівень цукру в крові, володіє антибактеріальними і противірусними властивостями, допомагає схуднути, сприяє довголіттю і емоційному підйому, за рахунок виділення ендорфінів під час його вживання. Він містить  каротин, вітаміну С, фолієву кислоту(В9), тіамін(В1), рибофлавін(В2), ніацин(В3), магній, мідь, марганець і інші вітаміни і мінерали.

З давніх-давен і по наш час на його основі готують різноманітні лікарські препарати: екстракти, настої і мазі для лікування ожиріння, атеросклерозу, бронхіту; при остеохондрозі, артритах, радикуліті і різного роду травмах; випадінні волосся і просто для підвищення імунітету.   А у деяких народів існує повір'я, що вживання цього продукту змінює характер людини, роблячи її рішучою, сміливою і життєрадісною.

ЗАІНТРИГОВАНІ? ЗНАЙОМТЕСЯ!  Ми продовжуємо відкривати для вас натуральні і корисні продукти від українських виробників, і сьогодні це – справжній перчик – українські живі соуси ВОГНЯР!

Щиро і без жодних секретів про процес виробництва і свою продукцію розповідає Калашник Валентин – власник маркетингового холдингу OSD Group та творець соусів Вогняр.

Валентине Володимировичу, поділіться з нами історією виникнення ідеї — з чого все починалося?

Коли спало на думку зайнятися власним здоров'ям, своїм харчуванням, я багато чого почав досліджувати, експериментувати зі своїм організмом, в тому числі розбирався з гострою їжею. Виявилося, що все зовсім не так стереотипно, як прийнято вважати, і гостра їжа є виключно корисною для організму. На якомусь етапі захоплення гострим стало атракціоном і для друзів, коли потрібно було показово «ягоду-другу перчика затоптати». Згодом постало питання, як приготувати соус, який був би одночасно дуже смачним і корисним для здоров'я. Без термічної обробки, щоб зберегти смак, аромат і мікроелементну базу. У вільний час проводили експерименти, тестувалися різні підходи до технології. Але одна справа — зробити аджичку на кухні, і зовсім інше — почати промислове виробництво.

Від ідеї до її реалізації минуло не так багато — 3 місяці. Ми взагалі хлопці швидкі на діло :) Запускаємо в місяць близько 100 проектів в рамках маркетингового холдингу OSD Group. Благо, що є команда, на яку можна покластися!

На даному етапі це бізнес чи хобі?

З огляду на масштаби інших наших проектів, то це не бізнес, а поки що хобі. І хоча проект щомісяця приносить стабільний прибуток, зараз ми набагато більше інвестуємо. Вважаю, що навіть 100 тонн, які ми плануємо виробити у цьому сезоні — це ще недостатньо масштабно. Ось коли ми вийдемо на 10 000 тонн в сезон, ось тоді це стане бізнесом! Насправді, ми відносимось до всіх наших проектів як до бізнесу. Якщо ти навчив чомусь свою дитину — це проект, зробив її щасливою — це теж проект.

Як народжувалася рецептура живих соусів?

Розробляючи технології приготування, ми залучали технологів і консультувалися з великою кількістю експертів на предмет санітарно-харчової безпеки. Адже соуси готуються без жодної температурної обробки, стабілізаторів і консервантів. Галузь нова. Робота проводилась з нуля – починаючи від того, як все організувати, і закінчуючи тим, як забезпечити стабільно рівну якість продукту. Виявилося, що розуміння технологічного процесу на кухні і те, як насправді все буде проходити на виробництві – кардинально різні речі, і це вимагало детального вивчення.

Така робота дала свої плоди: нам вдалося створити аромат, який покупці вже встигли охрестити «купажем Вогняра». Зараз гострота Вогняра варіюється в межах 1,5-2 тис SHU (ScovilleHeatUnits), залежно від смаку.

А які смаки Ви зараз пропонуєте?

Наразі наша лінійка соусів включає 6 смаків, кожен з яких має свій характер!

№1 «Оригінальний» – лише перець, трохи солі та оцту. Без додавання прянощів чи овочів.

№2 «Дужесолоний» – являється аналогом Оригінального, але з подвійною дозою солі і є чудовою альтернативою соєвому соусу та васабі.

№3 «Сладкогріє» –  гостра ізюминка нашої колекції з яблучним присмаком.

№4 «Пряність на радість» — соус з легким ароматом зіри. Надає пікантності стравам з морепродуктів.

№5 «Місьє Діжон» – з ікринками гірчиці і медом у мексиканському стилі.

№6 «Гострий томат» –  поєднання перців і томату.

Який смак улюблений у споживачів?

Ось чого ми досі не зрозуміли, так це логіку вибору споживача :) Для прикладу, найпростіший експеримент, який ми спробували зробити і який увійшов в лінійку як «Гострий томат»  —  це, по-суті, наш базовий Оригінальний соус з додаванням увареного томатного соку. Але він має практично таку ж кількість шанувальників, як і всі інші. У різних людей різні смаки! Кухарі активно використовують №1 Оригінальний, а №4 Пряність на радість і №2 Дужесолоний використовують для приготування коктейлів бармени. До м'яса, сирів і просто поласувати ложкою люблять №3 Сладкогріє.

Чи легко в Україні знайти сировину для виготовлення гострих соусів?

Сировина для нас — одна з найважливіших відправних точок. Питання гостроти української сировини — це глобальне питання розвитку культури споживання гострої їжі в Україні. Місцеві аграрії поки не розуміють цього і вирощують сировину для маси з достатньо невисоким ступенем гостроти. А насправді гострих та не таких масивних сортів майже не вирощується. Тому робота з аграріями — це вирощування для нас сортів с високим ступенем гостроти. По суті, ми платимо за сировину набагато більше, ніж на базарі. Лише тому, що нам потрібні більша гострота і аромат.

Як знайомите покупців із власною продукцією?

В першу чергу, ми вибудовуємо ефективну модель взаємодії зі споживачами через соціальні мережі. По-друге, зараз ми готуємося зайти в кілька національних мереж продуктових магазинів, де ви зможете нас побачити і скуштувати. Адже відчути різницю можна тільки спробувавши!

На кого Ви орієнтуєтесь — хто ваші основні покупці?

Люди, які мають смак до життя, які люблять смачно приготувати і поїсти. Адже наші соуси підкреслять смак будь-якої страви і зроблять її особливою!

Яких новинок варто чекати у майбутньому, які плани на розвиток?

Дослідивши ринок, ми вирішили стати більш доступними. Зараз Вогняр — це 40-грамова скляна пляшечка, але зовсім скоро він з'явиться у власній брендованій тарі, що зменшить його собівартість, а отже і ціну, а також захистить від підробки, бо, на жаль, були прецеденти.

Водночас, ми продовжуємо інтенсивно займатися дослідженнями — експериментуємо з різними технологіями, концентрацією смаку і формою різних продуктів. Нещодавно ми випустили лімітовану серію секретного продукту, який може здивувати і захопити любителів зеленого салату. Це словами не описують. Необхідно спробувати!

За цей час  ми переконалися, що технології, близької до нашої, поки що немає ніде в світі. Ми зараз не просто займаємося цілеспрямованими дослідженнями у цьому напрямку, ми займаємося туризмом по тих місцях, де може бути хоч щось схоже на те, над чим ми працюємо. Ось так  наша робота стала приводом для подорожей!

Це вражає! Впевнена, що наші читачі хочуть знати де і як можна придбати соуси Вогняр?

Замовити продукцію завжди можна на сайті — www.vognyar.com.ua. Досить просто заповнити форму зворотного зв'язку і на наступний день ми доставимо замовлення.

Крім цього, зараз ми представлені в спеціалізованих магазинах по типу «М'ясторії» в Києві, Львові, Одесі, Дніпрі, Маріуполі, а також ресторанах. Наприклад, відвідайте «Останню барикаду» Борисова на Майдані.

Що ви побажаєте нашим читачам?

Любіть себе, балуйте себе, піклуйтеся про себе, споживайте якісне. Будь ласка, не їжте ароматизований кисіль в пакетиках. Впускайте в себе виключно корисну їжу!

Дякуємо Вам за розмову і бажаємо здійснення всіх планів!