Умка – найсмачніше домашнє морозиво!

Не секрет, що знайти «правильне» морозиво у магазині не можливо: рослинні жири, ароматизатори, стабілізатори, барвники – все це обманює наші смакові рецептори, а замість очікуваної користі улюблений з дитинства продукт завдає шкоди здоров’ю. Багато разів я бачила, як покупці уважно вивчали склад морозива на упаковці і розчаровано клали його на місце. Але знайшлися і люди, які вирішили виправити цю ситуацію. Сьогоднішнє знайомство з В’ячеславом Шестаковським, співзасновником ТМ Умка, подарунок для всіх, хто шукає якість і любить морозиво.

Як з'явилася ідея виготовляти якісне морозиво без добавок, консервантів, стабілізаторів та інших не корисних речей?

До морозива я займався мотоциклами і мені дуже сподобалася концепція сезонного бізнесу. Мій друг в той час вже почав займатися морозивом і я запропонував йому свою допомогу з боку маркетингу і розвитку. Тоді і виникла концепція Умки – вуличного морозива.

Але дуже хотілося зробити щось дійсно якісне, не схоже на все, що представлено на ринку. Оскільки, у нас не було ресурсів і досвіду для запуску свого власного виробництва, ми почали шукати самих якісних виробників. Зовсім несподівано натрапили на Італійців, які вже декілька років виробляли кондитерську продукцію і мали обладнання для виробництва морозива. Ми запропонували їм співпрацю, так і запустилися.

Якими були ваші перші спроби по розвитку своєї справи та популяризації продукції?

Що стосовно факапів і спроб, то ми більше експериментували у продажах, ніж у виробництві. Спочатку був трейлер з морозивом, він їздив фестивалями і ярмарками, а також стояв у парках в Києві. Але з документального боку це було дуже затратно і майже неможливо. Потім, ми вирішили сконцентруватися на фуд-фестивалях. Це стало вдалою ставкою, тому що на фестах ми знайшли свою аудиторію, яка могла оцінити якість. Це дало нам потужний поштовх. Люди запитували, де ще можна придбати морозиво, а ресторатори почали цікавитися чи продаємо ми його в ресторани та кафе.

Так, поступово, у нас почала з’являтися впевненість, що Умка знайде свій сегмент ринку. Ми запустили доставку в ресторани і додому. Так само, на фестивалях почали питати, чи з’явиться в нас стаціонарне місце в місті.

У вас великий вибір морозива, хто автор рецептів?

Більшість рецептів розробив наш кондитер Андреа. В нього близько 30 років досвіду з морозивом і освіта в академії морозива. Деякі з рецептів шукаю я, потім передаю це Андреа, а він вже адаптує їх до українських продуктів. Насправді, робити смачне морозиво не складно, головне обирати якісні продукти і не використовувати хімію. Так, наприклад, щоб зробити полуничний сорбет, береться полуниця, вода, цукор, декстроза, пастеризується, та загружається в машину. Виходить досить дорого в собівартості, але неймовірно смачно.

Це правда! На кого ви орієнтуєтесь – хто ваші основні покупці?

Зараз у нас досить широка аудиторія. Це і фуді, які люблять смачно поїсти, бо наше морозиво називають найсмачнішим у місті. І фанати здорової їжі, тому що наше морозиво без барвників та смакових добавок. Окрема категорія – мами з дітьми і вагітні, спочатку ми на них не фокусувалися, але вони виявились дуже активною та відданою категорією покупців. Так само пробуємо зацікавити молодь новими, екстравагантними смаками, наприклад – пивний та винний сорбети, або трюфельне морозиво, яке має з’явитися в найближчі 2 тижні.

Ще один доказ того, що якісна продукція свого покупця завжди знайде. Розкажіть трішки про саме виробництво: де воно знаходиться, як багато людей працює на ньому, на скільки процес автоматизований?

Ми є аутсорс виробниками, тому технічні нюанси виробництва поза нашої компетенції. Але зараз в Умці працює сім солодкоїжок, ще п’ятеро займаються безпосередньо виробництвом. Всі процеси повністю ручні, навіть фасування. Якщо переходити на автоматизацію процесів, можна втратити якість, а ми цього дуже боїмося, і ні за що не будемо нею жертвувати.

У вас досить великий асортимент, розкажіть про нього детальніше.

Хочу одразу розділити морозиво і сорбети – це два абсолютно різні напрямки виробництва. Сорбет – це морозиво, яке робиться без молока, на водяній основі, здебільшого ягідне, або фруктове. Ми дуже любимо сезонні смаки. Так, взимку у нас з’явився гранатовий сорбет, а зараз працюємо над огірковим та томатним. Щоб уникнути сезонності на найпопулярніших смаках, використовуємо імпортну полуницю, ківі та лісові ягоди.

Також, у нас дуже великий вибір вершкових смаків – є вся італійська класика – страчателла, тірамісу. Тут з експериментами складніше, бо технологія більш складна. Тим не менш, ми спробували зробити безлактозне морозиво на соєвому молоці. Є поки 2 простих смаки – ваніль, або шоколад, але вегани просто пищать. Усього на сьогодні у нас більше 30 смаків. 12 з них щодня є в кафе. Кожного дня 1-2 з них ми змінюємо на інші.

Минулим літом ви відкрили власне кафе з домашнім морозивом, у вас дуже затишно. Чим ще в ньому можна поласувати, окрім домашнього морозива?

Ми дуже любимо своє кафе. Воно розташоване на вул. Костьольній, 6, це 70 м від Майдану Незалежності. Дуже затишна вулиця, кафе таке саме. Морозиво – це наш особливий товар, але він дуже сезонний, і це стало нашим слабким боком. Для того, щоб уникнути сезонності, ми поставили дуже смачну свіжо-обсмажену каву, а саме 100% фермерську арабіку з Гондурасу і Ефіопії. А враховуючи, що ми у самому центрі столиці, у нас є ланчі і сніданки. Ми на місці випікаємо круасани і наповнюємо їх індичкою, хамоном або овочами. Також, у нас ціла добірка солодощів, все ручної роботи і повністю натуральне. А саме – шоколад від 13Beans, цукати від Київське сухе Варення, печиво Смакоджейн, козинаки Солодкоїжка та інші крафтові виробники.

Щоб поласувати вашим смачним і якісним морозивом можна безпосередньо завітати у кафе, а можна його замовити. Як це зробити?

У нас є новий сайт. На сайті є можливість поспілкуватися з Умкою особисто і розпитати його про морозиво. Також, через сайт можна замовити доставку додому. Ми доставляємо морозиво у 700-грамових відерцях.

Про всі новинки дізнавайтесь з нашої сторінки у Facebook та в Instagram. До речі, зараз ми організовуємо виставку дитячої творчості - "Умка та його друзяки". За результатами народного голосування, на День Дітей 1 червня ми розіграємо банку морозива серед маленьких художників!

Думаю, бажаючих буде дуже багато! Дякую, за цікаву розмову і ваші побажання нашим читачам?

Якщо є можливість спробувати, дізнатись, або зробити щось нове, обов’язково використовуйте її. Починаючи бізнес 5 років назад, я і подумати не міг, скільки Всесвіт надасть можливостей, просто побачивши що в мене є бажання створювати.

x
Для удобства пользования сайтом используются Cookies. Подробнее...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознакомлен(а) / OK