Якщо ви шукаєте гарний оригінальний подарунок для своїх рідних, друзів чи колег – продукція Солодка мануфактура саме те, що вам потрібно. Адже незвичайне натуральне пакування корисних медових солодощів не залишить байдужими ваших близьких і виразить ваші почуття якнайкраще. Про своє натхнення для створення дерев’яних шедеврів нам розповіла Тетяна Бобошко – засновниця ТМ «Солодка мануфактура».
Як з'явилася ідея зайнятися виготовленням медових подарунків у дерев’яному оформленні? Скільки пройшло часу від мрії до реалізації?
Кілька років тому я відмовилася від споживання цукру і замінила його на мед. Тоді ж задумалась над тим, що мед – це дуже корисний варіант солодкого подарунку, який частіше можна придбати у вигляді стандартної скляної баночки. Варіантів цікавого подарункового оформлення було дуже мало. Моя родичка, друг нашої сім’ї, яка є власницею трьох пасік на Прикарпатті, допомогла мені порадами та надихнула на розвиток власної невеликої справи. А далі всесвіт познайомив з чудовими людьми, які допомогли на етапі розробки варіантів оформлення, створення каталогу та запуску Солодкої мануфактури.
Це сімейний бізнес?
Так, це сімейна справа, яку ми розвиваємо з 2015 року.
Як обираєте постачальників та контролюєте якість меду?
Частина меду – з пасіки нашої близької родички, інша частина – з пасіки наших друзів у Чернігівській та Одеській областях. Ми знаємо давно цих людей, бачимо як вони ставляться до всього процесу, в яких санітарних умовах тримають пасіку, як доглядають своїх бджілок, а тому впевнені в якості і натуральності тих сортів меду, які купуємо у них.
Ви самі фасуєте мед?
Так, самі фасуємо і самі декоруємо всі набори. І це, іноді, найважча частина – наприклад, мотузками дуже легко поранити руки і в період активних замовлень, коли потрібно задекорувати кілька сотень наборів за кілька днів, доводиться виховувати в собі витривалість!
Ви пропонуєте дуже гарне, природне пакування для меду. Хто автор таких оригінальних ідей для пакування?
Ми та світ. Звичайні медові бочечки та скриньки вже давно існують на ринку. Їх можна, хіба що, вдосконалювати різним варіантом декору. Буває, знаходимо цікаві варіанти оформлення в інтернеті і це дає ідею для розробки чогось схожого.
Іноді підлаштовуємо під мед варіанти пакування, які передбачались для чогось іншого. Наприклад, наша шестигранна скринька – видозмінена коробка, яка використовувалась для краваток одного іспанського бренду. Ми змінили картон на дерево, краватки замінили на баночки з медом, розробили кілька пробних взірців, і отримали один з найбільш цікавих і популярних наборів – «Скриньку шестигранну на 7 шестигранних баночок».
А наш медовий вулик – це, по суті, давня форма українського вулика – у вигляді пустотілої колоди з солом’яним дашком зверху. Тут і думати довго не прийшлося – фото давніх вуликів в інтернеті багато. Проблематично було знайти деревину, яка б легко гнулася і була б достатньо міцною для тубуса і, в той же час, достатньо привабливою на вигляд та приємною на дотик. Зупинилися на одній породі африканського дерева. Дашок зробили з соломи та сіна, як і наші предки. І отримали набір «Вулик медовий»!
Невже все робиться вручну? Де це відбувається?
Частина дерев’яних наборів виготовляється на невеликому столярному виробництві біля Києва (скриньки, основи для ліхтариків та вертикальних наборів), інша частина – в основному вручну (набори з кільцями, медові вулики, дерев’яні зрізи). Оформлення та фасування – в Києві.
Які ще послуги по оформленню ви надаєте? Опишіть асортимент солодких подарунків, які ви пропонуєте.
Можна замовити брендування – нанести логотип компанії на саму деревину або надрукувати картонну бірку. Також, виготовляємо набори на замовлення - іноді компанія вже має своє бачення дерев’яного оформлення і в такому випадку ми разом розробляємо пробний взірець, вдосконалюємо його і далі виготовляємо всю партію під індивідуальне замовлення.
На кого ви орієнтуєтесь – хто ваші основні покупці?
Основними покупцями є компанії, які замовляють медові набори з брендуванням в якості корпоративних подарунків до різноманітних подій (Новий рік, день народження компанії, 8 березня, Великдень чи будь-яка інша важлива для компанії дата). Також значна частина – це приватні особи, які шукають солодкі і в той же час корисні для здоров’я подарунки в цікавому та нестандартному оформленні для привітань своїх друзів чи колег, часто за кордоном.
Яких новинок варто чекати у майбутньому і які плани на розвиток?
Постійно вишукуємо нові ідеї, що нового можна було б придумати для оформлення чи як вдосконалити наявні набори. Розробляємо нові варіанти медових наборів. Деякі позиції знімаємо з виробництва. Також, плануємо окрім меду вводити в асортимент домашнє варення та ягоди в меду.
Як вас знаходять ваші клієнти?
Основні канали продажу на сьогодні – це особисті рекомендації наших клієнтів та сторінка в Facebook. Також розміщуємо наші медові набори в невеликих подарункових магазинах в Києві. Свого магазину чи точки продажу в Києві поки що немає. Сайту також поки що немає, але незабаром він з’явиться і, сподіваємось, це дасть поштовх для розширення нашої активності.
Як зараз можна замовити та придбати медові подарунки у натуральному пакуванні від Солодкої мануфактури?
Це можна зробити на нашій сторінці у Facebook, куди можна написати повідомлення, або зателефонувавши нам напряму по телефону (097) 123 26 66.
Про що мрієте самі і що побажаєте нашим читачам?
Сонечка, тепла, справжньої весни надворі та в душі. І робіть корисні для здоров’я подарунки!