За 5 років, які компанія Orner працює на ринку, їхню продукцію з позитивними написами на пакуванні на кшталт “Все буде добре” вже почали купувати для колекції.
Барвисте оформлення і влучні вирази-побажання типу “Щоб усе збулось” перетворили традиційний шоколад на незвичайний — емоційний подарунок. Такий собі солодкий гостинець, який піднімає настрій і дуже мотивує.
Foodandmood запросив на інтерв'ю засновника компанії Orner та одноіменного інтернет-магазину подарунків Кирила Городнера. Говоримо про незвичайні подарункові набори шоколаду, про історію і цілі бізнесу.
- Команда Orner позиціонує себе як виробники оригінальних подарунків та декору. Як і коли вам спало на думку, що хочете працювати у цьому напрямку?
- Подарунки потрібні всім і завжди. Але ми хотіли створювати щось більше, ніж просто подарунки, нам хотілося дарувати емоції. Тому в 2013 році ми з дружиною Настею вирішили об’єднати наші мрії в одну – так у світі з’явився Orner.
- З чого починали?
- Все почалося з шоколаду. Ми доклали багато зусиль, щоб перетворити свою маленьку компанію в щось більше. Сьогодні у нас в команді майже 30 людей – талановитих і відданих справі. За кілька років ми дуже виросли, але в той же час розуміємо, що це тільки початок!
- Як формували асортимент?
- В залежності від потреб споживачів, від можливостей виробництва в Україні, від наших ідей та бажань. Багато хто знає нас через посуд з тваринами – цей продукт полюбили люди, він відкрив нам двері в нові можливості.
- А як придумали назву компанії? Що вона означає?
- Коли ми були маленькою компанією з монопродуктом (шоколадом), називалися Candy Set. Але настав час змін, тому вигадали назву Orner. Вона якось магічним образом утворилась із нашого прізвища – Городнер, а пізніше виявилось, що це слово з французької перекладається як «декорувати». Тому тут просто зірки зійшлися.
- Чи важко було спочатку і що для вас змінилося зараз?
- Всім спочатку важко, але коли віриш у свою справу, все набагато простіше. Зараз збільшилась команда, ми постійно працюємо над дизайном і випуском нової продукції, вкладаємо більше в рекламу. Постійні клієнти у нас є на кожному продукті: і шоколад, і посуд, і листівки. Є партнери, є корпоративні клієнти, є колекціонери продукції, які завжди першими поспішають купити новинки.
- Давайте поговоримо про їстівні подарунки. Розкажіть, чим особливі набори шоколаду?
- У першу чергу хочу сказати, що ми не робимо просто шоколад. Ми даруємо емоції людям, їхнім близьким і друзям. Ну, і звичайно ж, робимо ці емоції ще й смачними!
- Хто виготовляє шоколад? Це ручна робота на замовлення? І чи продукція завжди є в наявності?
- Всі наші шоколадні набори виготовляються на фабриці Truff Royal. Ми відповідально підходимо до виробництва, тому використовуємо лише відбірну сировину, завдяки якій наші шоколадки такі смачні.
- Підраховували, скільки шоколадних цукерок вже виготовили та продали?
- Рахували, авжеж! За декілька років ми виготовили і продали десятки тисяч шоколадних цукерок, прямо точну цифру важко сказати!
- У вас є улюблений солодкий подарунок і яким із представлених наборів шоколаду особливо пишаєтесь?
- Мій улюблений набір – «Моменты счастья». Я його сам придумав, тому й пишаюся ним. Для мене він особливий, хоча деякі люди в команді не розуміють моєї прив'язаності до цього набору.
- Оскільки ви пропонуєте шоколад як подарунок, то, мабуть, і пакування має бути барвистим та унікальним. Коробки для солодких плиток теж самі виготовляєте?
- Над оформленням коробок працює наш арт-відділ, назви для наборів – справа копірайтера! Але це все робить наша команда.
- Хто і як придумує тематичне та художнє оформлення та мотиваційні написи для коробок? Чи це ручна робота?
- Важко відповісти на питання, чи ручна це робота. Це роблять люди, своїми думками і своїми руками. Малюють, вигадують назви, досліджують аудиторію та її бажання. Тому в такому сенсі - це ручна робота. Над ідеями працює дизайнер і копірайтер, на кожну коробочку і кожну обгортку завжди є декілька варіантів назв, з яких обирається найкраща. Процес виготовлення одного великого шоколадного набору на 20 цукерок займає в середньому 2-3 тижні. Це кропітка і відповідальна робота.
- Які шоколадні набори користуються найбільшим попитом?
- Топ-продажів серед усіх наших шоколадок – набір «Щоб все було добре». Мабуть, людям хочеться більше добра, тому вони шукають його всюди!
- Коли замовник вагається, що обрати: плитки молочного чи чорного шоколаду, які поради даєте?
- Ми робимо переважно молочний шоколад, людям він більше подобається. З чорним шоколадом у нас поки що тільки один набір. І взагалі складнощів з вибором шоколаду у клієнтів не виникає.
- Що побажаєте нашим читачам?
- Вірити в себе і вкладати душу в справу свого життя! Тоді все вийде так, як хочеться!