Нове українське вино готується представляти Україну у світі

За часів, коли от-от, і шампанського в Україні значно поменшає через припинення експорту цього напою, час замислитися над розвиток власних напоїв, які могли б прославити Україну так, як відомий напій прославив французську область Шампань. 

І, схоже, нові імена таки є! Одне з них - «46 Parallel Wine Group».

Анна Горкун та її сімейна компанія «46 Parallel Wine Group» розпочинає власну сторінку у глобальному винному путівнику з амбітною метою — яскраво позначити координати України на винній мапі світу. Місія — стати візитною карткою України у світовому виноробстві експортуючи 80% вина за кордон.

Лінійка нового вина України складається з вишуканого ексклюзивного бренду «46 Parallel™» та емоційно-демократичного «Apostrophe™». Для їх виготовлення узято найкращий український виноград, що росте на сорок шостій паралелі в Одеській, Миколаївській і Херсонській областях.

Для виробництва кожної пляшки вина «46 Parallel Wine Group» залучено від 12 до 15 підприємств, кожне із яких є експертом у своїй справі, починаючи від виноградарських господарств-партнерів, завершуючи виробниками корка у Португалії. Компанія виробляє свої ігристі вина на виробничих потужностях «Одесавинпром» та тихі вина на заводі «Винтест», розташованих на Одещині.

Винороби «46 Parallel Wine Group» розробили дві колекції «46 Parallel™»: авторську «GRAND ADMIRAL» (менше 2800 пляшок тихого червоного) і лімітовану «EL CAPITAN» (35 000 пляшок білого та рожевого вина, 10000 ігристого брюту).

Ними ж було створено емоційне й доступне вино «Apostrophe™», класична колекція якого містить дванадцять видів тихого вина, чотири види ігристого та шість видів експортної лінійки «Prima Maria». Саме ця лінійка, що увібрала у себе найкращі методи виноробів «46 Parallel Wine Group», буде представляти Україну у світі.

Як розказала засновниця бренду, Анна Горкун,  бізнес-модель цього сімейного винного дому побудована таким чином, щоб розвивати українських виноградарів, гарантуючи їм стабільні закупівлі.

"Операційна стратегія передбачає інтеграцію наших спеціалістів у процес виноградарства й виноробства, а також — інвестиції у дооснащення виробничих потужностей заводів-партнерів для забезпечення нашого спільного розвитку та дотримання високої якості продукції. Я, як людина, яка присвятила значну частину свого професійного життя вину, прагну гарантувати його досконалість і пишатися його українським походженням, слідуючи місії бренду — стати візитною карткою України у світовому виноробстві", - додає вона. 

Читай также: Бокал вина равен часу в спортзале: ученые поделились результатами исследований

Нагадаємо, раніше ми розповідали, як довго можно зберігати відкрите вино та дивувалися новій грі для дорослих - винним іграм

Выбор редакции

x
Для удобства пользования сайтом используются Cookies. Подробнее...
This website uses Cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more... Ознакомлен(а) / OK